Õppekavad
Veoautojuhi täiendkoolitus (VJ/TK)
Kuupäev | Teema | Õppetunde (45min) |
---|---|---|
14.07.2023 kl 14:00-21:45 | Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõiguse alused | 9 |
15.07.2023 kl 9:00-10:30 | Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes | 2 |
15.07.2023 kl 10:45-14:00 | Logistika ja transpordiökonoomika alused | 4 |
15.07.2023 kl 14:15-16:45 | Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus | 3 |
16.07.2023 kl 9:00-13:15 | Liikluspsühholoogia | 5 |
16.07.2023 kl 13:15-15:45 | Kindlustus ja vastutus | 3 |
17.07.2023 kl 9:00-16:45 | Vedude korraldus | 9 |
17.07.2023 kl 16:45 | EKSAM | |
Kokku | 35+1(eksam) |
Bussijuhi täiendkoolitus (BJ/TK)
Kuupäev | Teema | Õppetunde (45min) |
---|---|---|
14.07.2023 kl 9:00-16:45 | Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõigus alused | 9 |
15.07.2023 kl 9:00-10:30 | Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes | 2 |
15.07.2023 kl 10:45-14:00 | Logistika ja transpordiökonoomika alused | 4 |
15.07.2023 kl 14:15-16:45 | Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus | 3 |
16.07.2023 kl 09:00-13:15 | Liiklus- ja teeninduspsühholoogia | 5 |
16.07.2023 kl 13:15-15:45 | Kindlustus ja vastutus | 3 |
16.07.2023 kl 16:00-16:45 | Liiklus- ja teeninduspsühholoogia | 1 |
17.07.2023 kl 9:00-15:00 | Vedude korraldus | 7 |
17.07.2023 kl 15:00-15:45 | Liiklus- ja teeninduspsühholoogia | 1 |
17.07.2023 kl 16:45 | EKSAM | |
KOKKU | 35+1(eksam) |
VEOAUTOJUHT
VJ/TK
VEOAUTOJUHI TÄIENDUSKOOLITUSE
ÕPPEKAVA
Õppekursus veoautojuhi täiendkoolitus (VJ/TK)
Õppekursuse maht 35 akadeemilist tundi
Õppekursuse ajaline kulg minimaalselt 4 päeva
Eeldus või tase pädevustunnistuse olemasolu või vastav kirje (95) juhiloal või
C1/C/CE-kat juhiloa olemasolu (enne 10.09.2009)
Õppeaine nimetus |
Õppetunde a 45 min |
Õpetaja | |
1. | Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus |
3 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
2. | Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes |
2 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
3. | Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõiguse alused |
9 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
4. | Vedude korraldus |
9 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
5. | Liikluspsühholoogia |
5 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
6. | Kindlustus ja vastutus |
3 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
7. | Logistika ja transpordiökonoomika alused |
4 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
Eksam |
1 |
Koolitusel osalemiseks esitab isik koolitajale:
- juhiloa;
- sikut tõendava dokumendi;
- pädevustunnistuse, kui juhiloal puudub vastav kirje;
- koolitaja väljastatud tunnistuse eelnevalt läbitud koolituse kohta, kui isik soovib eelnevalt läbitud koolituse arvestamist.
Õppemeetodid: loeng audiovisuaalsete õppevahendite kasutamisega, vestlus, arutelu, analüüsid, praktilised harjutused sõidumeeriku simulaatoril.
Täienduskoolituse õppekava süvendab ja täpsustab teadmisi õppekavas ette nähtud õppeteemades ja valdkondades ning värskendab tööks vajalikke olulisi teadmisi ja oskusi, keskendudes eelkõige liiklusohutusele, säästlikule sõidule ning töö- ja puhkeajale.
Täienduskoolituse õppemaht on 35 teooriatundi. Õppetunni kestus on 45 minutit.
Täienduskoolitus lõpeb teoreetiliste teadmiste eksamiga. Eksami eesmärgiks on selgitada objektiivselt välja õppija teadmised ja hoiakud kõikides läbitud teemades.
Eksamil on 25 valikvastustega küsimust. Teoreetiliste teadmiste eksam on sooritatud, kui eksamineeritav vastab õigesti vähemalt 18 küsimusele.
Õpetajad:
Aare Siir Lektor Aare Siir on lõpetanud 2005 aastal Sotsiaal-Humanitaarinstituudi õigusteaduste diplomiõppe. Magistriõppe Audentese Ülikoolis õigusteaduse erialal 2008 aastal Aktiivselt on ta tegutsenud teooria- ja sõiduõpetajana aastast 2008.
Uno Vilgats Lektor Uno Vilgats on lõpetanud 2004 aastal Akadeemia Nord majandusõiguse bakalaureuseõppe. Aktiivselt tegutsenud teooria- ja sõiduõpetajana aastast 2001.
Säästlik juhtimine
Sõiduki hoolduse ja rehvide kontolli tähtsus. Reisi optimeerimine ja pardaseadmete kasutuse olulisus. Veose ratsionaalne paigutus.Ühtlane ja sujuv sõidustiil.Püsikiirusel salongikliima optimeerimine. Sujuv aeglustus, tühikäigule “ei”.OBD signaaltuli.Sõit võimalikult kõrgeima käiguga, püsikiirus. Vahepeatumiste välitimine.
Pärast koolitust õppur:
- teab, kuidas sõiduki kasutamine keskkonnale mõjub ja kuidas seda kahjulikku mõju saab vähendada;
- teab, kuidas jälgida kütuse kulu;
- on rohkem motiveeritud sõidukit kasutades keskkonda säästma;
- mõistab, et säästlik sõiduviis on ka ohutu sõiduviis.
Kaitslik juhtimine, liiklusohutus
Koolitus peab:
- kujundama positiivse suhtumise teistesse liiklejatesse ja looduskeskkonda;
- andma piisava ohutunnetuse asjatu riski vältimiseks liikluses;
- andma teadmised liiklusohtlikesse olukordadesse sattumise ärahoidmiseks;
- andma oskused võimalike ohuolukordade ennetamiseks.
Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes
Pärast koolitust õppur teab:
- sõidukile mõjuvate jõudude olemust ja oskab neid oma sõidus arvestada;
- rasketes tee- ja ilmastikuoludes sõiduki juhtimisega seotud ohte ja kuidas neid ohte on oma käitumisega võimalik vältida.
Sõidumeerik
Pärast koolitust õppur oskab kasutada mehaanilise ja digitaalse andmesalvestusega sõidumeerikut, oskab salvestada sõidumeerikus nõutavaid andmeid, teha digitaalse andmesalvestusega sõidumeerikust väljatrükke ja sisestada sellesse vajalikke andmeid ning kanda sõidumeeriku salvestuslehele või väljatrükile käsitsi kandeid (sõidumeeriku silmulaator).
Töö- ja puhkeaeg
Pärast koolitust teab õppur sõidu- ja puhkeaja planeerimise ja arvestamise valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
Toimub osalejate juhikaartide analüüs, kus õppur saab näha oma töö- ja puhkeaja seisu.
Tööõiguse alused
Pärast koolitust teab õppur tööõiguse alase valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
- Töölepingu sõlmimine, selle muutmine, lõpetamine.
- Töötingimustest teavitamine, sealhulgas tööülesannete kirjeldus, töötegemise asukoht.
- Töötasu, kinnipeetavad maksud, võimalikud hüved. Töötasu suurus, alammäär, lisatasud.
- Töötaja kohustused, vastutus, lähetused.
- Töölepingut puudutavate töövaidluste lahendamine töövaidluskomisjonis või kohtus nende pädevus.
- Kollektiivsete töötülide lahendamine, institutsioonid.
Vedude korraldus
Pärast koolitust õppur teab:
- autoveo liikide iseärasusi riigisisesel, rahvusvahelisel, oma kulul korraldataval veol ja veol tasu eest;
- vedaja vastutust autoveo korraldamisel ja veolubade süsteemi;
- veoseveo korraldust reguleerivaid õigusakte, erinevaid veoliike ja veoseveol nõutavaid dokumente;
- erinevusi Euroopa Liidu ja kolmandate riikide vedudel, tollipiiride ületamisel.
- oskab paigutada veose laadimisel veos ohutult, ühtlaselt ja tasakaalustatult, et vältida lubatud mõõtmete ja masside ületamist, auto ebastabiilset koormist ning veose ohtlikku paigutust;
- oskab valida ja kasutada sobilikke kinnitus- ja katmisvahendeid peamiste veosegruppide nõuetekohaseks kinnitamiseks ja katmiseks;
- oskab arvutada veose kinnitusvahendite nõutavat tugevust ja kinnitusvahendite arvu sõltuvalt saadetise massist ja mõõtmetest.
Liikluspsühholoogia
Koolitus tulemusena omandab õppur:
- lugupidava hoiaku teiste liiklejate suhtes;
- oskuse hinnata ja arendada endas liikluskultuuri (olukorra ettenägemise võimet, arukust, otsustusvõimet, vastutustunnet);
- teadmised juhile vajalike võimete kohta;
- oskuse täielikult rakendada oma võimeid ohuolukorra tekkimisel.
Koolituse tulemusena õppur oskab selgitada tegutsemisvõimet vähendavaid tegureid:
- kuidas isiklikud motiivid ja varasemad kogemused mõjutavad juhi käitumist;
- väsimuse tunnuseid;
- väsimuse mõju liiklusohutusele;
- väsimuse mõju nägemisele;
- väsimuse mõju liigutuste koordinatsioonile;
- väsimuse mõju enesehinnangule;
- milline on alkoholi ja narkootiliste ainete mõju tajule;
- millest sõltub alkoholi põlemise aeg organismis ning millal tohib pärast alkoholi tarvitamist juhtida sõidukit;
- ohte, mis tekivad, kui sõidukit juhitakse alkoholi- või narkootikumiuimas;
- agajärgi, mis võivad tekkida liikluses, kui sõidetakse alkoholi- või narkootikumiuimas või teatud ravimite mõju all;
- ohte, mis võivad tekkida mobiiltelefoni kasutamisel sõidu ajal.
Kindlustus ja vastutus
Pärast koolitust teab õppur kindlustuse ja sõidukijuhi vastutuse alase valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
- Vabatahtlik ja sundkindlustus
- Kahjukindlustus, veosevastutus
- Vastutuse kindlustus autoveonduses:liikluskindlustus, k.a. rahvusvaheline liikluskindlustus;CMR konventsioonist ja võlaõigusseadusest tuleneva vedaja vastutuse kindlustamine;võimalikud probleemid autojuhi poolt laadimisel põhjustatud kaubakahjude hüvitamisel;TIR konventsioonist tulenevate tolligarantiide kindlustamine.4. Vormi „Teade liiklusõnnetusest“ täitmise kord.5. Liiklusõnnetusest teatamine.6. Politsei poole pöördumist nõudvad juhud.7. Kahjude hüvitamise piirmäärad.8. Liikluskindlustus rahvusvahelistel vedudel.9.Liiklusõnnetusest teatamine ja vormistamine välisriikides.
Logistika ja transpordiökonoomika alused
Pärast koolitust õppur:
omab ülevaadet logistika valdkonnast kui tervikust ja mõistab selle osatähtsust majanduses;
oskab määratleda logistika eesmärke, logistilisi funktsioone ja seostab erinevaid protsesse tarneahelas;
teab transpordiökonoomika aluseid ja selgitab veoettevõtte kuluarvestuse põhimõtteid.
VEOAUTOJUHI TÄIENDUSKOOLITUSE
TUNNIPLAAN
Õppepäev/
kellaaeg |
Õppeaine nimetus |
Õppetunde a 45 min |
Õpetaja |
Reede
16 – 18.15 |
Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus |
3 |
Uno Vilgats |
Reede
18.30 – 20 |
Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes |
2 |
Uno Vilgats |
Laupäev
9 – 16.30 |
Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõiguse alused |
9 |
Aare Siir |
Pühapäev
9 – 16.30 |
Vedude korraldus |
9 |
Aare Siir |
Esmaspäev
16 – 20 |
Liikluspsühholoogia |
5 |
Aare Siir |
Teisipäev
16 – 18.15 |
Kindlustus ja vastutus |
3 |
Aare Siir |
Kolmapäev
16 -19 |
Logistika ja transpordiökonoomika alused |
4 |
Aare Siir |
Neljapäev
17.30 |
Eksam | ||
Kokku |
35 |
BUSSIJUHT
BJ/TK
BUSSIJUHI TÄIENDUSKOOLITUSE
ÕPPEKAVA
Õppekursus bussijuhi täiendkoolitus (BJ/TK)
Õppekursuse maht 35 akadeemilist tundi
Õppekursuse ajaline kulg minimaalselt 4 päeva
Eeldus või tase pädevustunnistuse olemasolu või vastav kirje (95) juhiloal või
D1-, D1E-, D- või DE-kat juhiloa olemasolu (enne 10.09.2008)
Õppeaine nimetus | Õppetunde
a 45 min |
Õpetaja | |
1. | Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus |
3 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
2. | Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes |
2 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
3. | Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõiguse alused |
9 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
4. | Vedude korraldus |
7 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
5. | Liikluspsühholoogia |
7 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
6. | Kindlustus ja vastutus |
3 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
7. | Logistika ja transpordiökonoomika alused |
4 |
Aare Siir, Uno Vilgats |
Eksam | |||
Kokku |
35 |
Koolitusel osalemiseks esitab isik koolitajale:
- juhiloa;
- isikut tõendava dokumendi;
- pädevustunnistuse, kui juhiloal puudub vastav kirje;
- koolitaja väljastatud tunnistuse eelnevalt läbitud koolituse kohta, kui isik soovib eelnevalt läbitud koolituse arvestamist.
Õppemeetodid: loeng audiovisuaalsete õppevahendite kasutamisega, vestlus, arutelu, analüüsid, praktilised harjutused sõidumeeriku simulaatoril.
Täienduskoolituse õppekava süvendab ja täpsustab teadmisi õppekavas ette nähtud õppeteemades ja valdkondades ning värskendab tööks vajalikke olulisi teadmisi ja oskusi, keskendudes eelkõige liiklusohutusele, säästlikule sõidule ning töö- ja puhkeajale.
Täienduskoolituse õppemaht on 35 teooriatundi. Õppetunni kestus on 45 minutit.
Täienduskoolitus lõpeb teoreetiliste teadmiste eksamiga.
Eksami eesmärgiks on selgitada objektiivselt välja õppija teadmised ja hoiakud kõikides läbitud teemades.
Eksamil on 25 valikvastustega küsimust. Teoreetiliste teadmiste eksam on sooritatud, kui eksamineeritav vastab õigesti vähemalt 18 küsimusele.
Õpetajad:
Aare Siir Lektor Aare Siir on lõpetanud 2005 aastal Sotsiaal-Humanitaarinstituudi õigusteaduste diplomiõppe. Magistriõppe Audentese Ülikoolis õigusteaduse erialal 2008 aastal Aktiivselt on ta tegutsenud teooria- ja sõiduõpetajana aastast 2008.
Uno Vilgats Lektor Uno Vilgats on lõpetanud 2004 aastal Akadeemia Nord majandusõiguse bakalaureuseõppe. Aktiivselt tegutsenud teooria- ja sõiduõpetajana aastast 2001.
Säästlik juhtimine
Sõiduki hoolduse ja rehvide kontolli tähtsus. Reisi optimeerimine ja pardaseadmete kasutuse olulisus. Veose ratsionaalne paigutus.Ühtlane ja sujuv sõidustiil.Püsikiirusel salongikliima optimeerimine. Sujuv aeglustus, tühikäigule “ei”.OBD signaaltuli.Sõit võimalikult kõrgeima käiguga, püsikiirus. Vahepeatumiste välitimine.
Pärast koolitust õppur:
- teab, kuidas sõiduki kasutamine keskkonnale mõjub ja kuidas seda kahjulikku mõju saab vähendada;
- teab, kuidas jälgida kütuse kulu;
- on rohkem motiveeritud sõidukit kasutades keskkonda säästma;
- mõistab, et säästlik sõiduviis on ka ohutu sõiduviis.
Kaitslik juhtimine, liiklusohutus
Koolitus peab:
- kujundama positiivse suhtumise teistesse liiklejatesse ja looduskeskkonda;
- andma piisava ohutunnetuse asjatu riski vältimiseks liikluses;
- andma teadmised liiklusohtlikesse olukordadesse sattumise ärahoidmiseks;
- andma oskused võimalike ohuolukordade ennetamiseks.
Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes
Pärast koolitust õppur teab:
- sõidukile mõjuvate jõudude olemust ja oskab neid oma sõidus arvestada;
- rasketes tee- ja ilmastikuoludes sõiduki juhtimisega seotud ohte ja kuidas neid ohte on oma käitumisega võimalik vältida.
Sõidumeerik
Pärast koolitust õppur oskab kasutada mehaanilise ja digitaalse andmesalvestusega sõidumeerikut, oskab salvestada sõidumeerikus nõutavaid andmeid, teha digitaalse andmesalvestusega sõidumeerikust väljatrükke ja sisestada sellesse vajalikke andmeid ning kanda sõidumeeriku salvestuslehele või väljatrükile käsitsi kandeid (sõidumeeriku silmulaator).
Töö- ja puhkeaeg
Pärast koolitust teab õppur sõidu- ja puhkeaja planeerimise ja arvestamise valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
Toimub osalejate juhikaartide analüüs, kus õppur saab näha oma töö- ja puhkeaja seisu.
Tööõiguse alused
Pärast koolitust teab õppur tööõiguse alase valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
- Töölepingu sõlmimine, selle muutmine, lõpetamine.
- Töötingimustest teavitamine, sealhulgas tööülesannete kirjeldus, töötegemise asukoht.
- Töötasu, kinnipeetavad maksud, võimalikud hüved. Töötasu suurus, alammäär, lisatasud.
- Töötaja kohustused, vastutus, lähetused.
- Töölepingut puudutavate töövaidluste lahendamine töövaidluskomisjonis või kohtus nende pädevus.
- Kollektiivsete töötülide lahendamine, institutsioonid.
Vedude korraldus
Pärast koolitust õppur teab:
- autoveo liikide iseärasusi riigisisesel, rahvusvahelisel, oma kulul korraldataval veol ja veol tasu eest;
- vedaja vastutust autoveo korraldamisel ja veolubade süsteemi;
- veoseveo korraldust reguleerivaid õigusakte, erinevaid veoliike ja veoseveol nõutavaid dokumente;
- erinevusi Euroopa Liidu ja kolmandate riikide vedudel, tollipiiride ületamisel.
- oskab paigutada veose laadimisel veos ohutult, ühtlaselt ja tasakaalustatult, et vältida lubatud mõõtmete ja masside ületamist, auto ebastabiilset koormist ning veose ohtlikku paigutust;
- oskab valida ja kasutada sobilikke kinnitus- ja katmisvahendeid peamiste veosegruppide nõuetekohaseks kinnitamiseks ja katmiseks;
- oskab arvutada veose kinnitusvahendite nõutavat tugevust ja kinnitusvahendite arvu sõltuvalt saadetise massist ja mõõtmetest.
Liikluspsühholoogia
Koolitus tulemusena omandab õppur:
- lugupidava hoiaku teiste liiklejate suhtes;
- oskuse hinnata ja arendada endas liikluskultuuri (olukorra ettenägemise võimet, arukust, otsustusvõimet, vastutustunnet);
- teadmised juhile vajalike võimete kohta;
- oskuse täielikult rakendada oma võimeid ohuolukorra tekkimisel.
Koolituse tulemusena õppur oskab selgitada tegutsemisvõimet vähendavaid tegureid:
- kuidas isiklikud motiivid ja varasemad kogemused mõjutavad juhi käitumist;
2. väsimuse tunnuseid;
3. väsimuse mõju liiklusohutusele;
4.väsimuse mõju nägemisele;
5. väsimuse mõju liigutuste koordinatsioonile;
6. väsimuse mõju enesehinnangule;
7. milline on alkoholi ja narkootiliste ainete mõju tajule;
8. millest sõltub alkoholi põlemise aeg organismis ning millal tohib pärast alkoholi tarvitamist juhtida sõidukit;
9. ohte, mis tekivad, kui sõidukit juhitakse alkoholi- või narkootikumiuimas;
10. tagajärgi, mis võivad tekkida liikluses, kui sõidetakse alkoholi- või narkootikumiuimas või teatud ravimite mõju all;
11. ohte, mis võivad tekkida mobiiltelefoni kasutamisel sõidu ajal.
Sõidukijuhi tööks vajalikud põhiteadmised
teenindus- ja suhtlemispsühholoogia osas.
Sõitjatepoolsed ootused sõidukijuhi kui teenindaja rollikohasele käitumisele. Sõitjate põhjendatud ja põhjendamatud nõudmised.
Sõidukijuhi isikuomadused ja nende mõju rollikäitumisele.
- Bussijuhi rollid ja rollikäitumise analüüs.
Pärast koolitust õppur teab:
Suhtlemise põhioskusi:
oskus elada sisse sõitja rolli;
kontaktide loomise ja säilitamise oskus;
veenmisoskus;
kehtestamisoskus;
läbirääkimisoskus.
2. Bussijuhile vajalikke oskusi, et paindlikult ja konfliktivabalt lahendada sõitjate põhjendamatud soovid ja nõudmised.
3. Probleemsete sõitjate liigid:
alaealised;
vanurid;
joobnud sõitjad;
välismaalased;
agressiivselt käituvad sõitjad;
sõitjate grupid teenindusvedudel.
4. Suhtlemise erinevused sõltuvalt vedude liigist:
veod kohalikel liinidel;
veod kaugliinidel;
juhuveod.
5. Bussi tehnilise seisundi ja sõitjate salongi heakorra ning bussijuhi sõidustiili ja -võtete mõju teeninduskultuurile. Veofirmade tuntuse ja reklaami mõju teeninduskultuurile.
6. Piiratud liikumisvõimega inimese teenindamine
piiratud liikumisvõimega inimeste õigused.
bussijuhi kohustused ja võimalused nende teenindamisel.
Kindlustus ja vastutus
Pärast koolitust teab õppur kindlustuse ja sõidukijuhi vastutuse alase valdkonnaga seonduvaid nõudeid.
- Vabatahtlik ja sundkindlustus
- Kahjukindlustus, veosevastutus
- Vastutuse kindlustus autoveonduses:liikluskindlustus, k.a. rahvusvaheline liikluskindlustus;CMR konventsioonist ja võlaõigusseadusest tuleneva vedaja vastutuse kindlustamine;võimalikud probleemid autojuhi poolt laadimisel põhjustatud kaubakahjude hüvitamisel;TIR konventsioonist tulenevate tolligarantiide kindlustamine.4.Vormi „Teade liiklusõnnetusest“ täitmise kord.5. Liiklusõnnetusest teatamine.6. Politsei poole pöördumist nõudvad juhud.7.Kahjude hüvitamise piirmäärad.8. Liikluskindlustus rahvusvahelistel vedudel.9.Liiklusõnnetusest teatamine ja vormistamine välisriikides.
Logistika ja transpordiökonoomika alused
Pärast koolitust õppur:
omab ülevaadet logistika valdkonnast kui tervikust ja mõistab selle osatähtsust majanduses;
oskab määratleda logistika eesmärke, logistilisi funktsioone ja seostab erinevaid protsesse tarneahelas;
teab transpordiökonoomika aluseid ja selgitab veoettevõtte kuluarvestuse põhimõtteid.
BUSSIJUHI TÄIENDUSKOOLITUSE
TUNNIPLAAN
Õppepäev/kellaaeg | Õppeaine nimetus | Õppetunde | Õpetaja |
Reede
16 – 18.15 |
Säästlik ja kaitslik juhtimine, liiklusohutus |
3 |
Uno Vilgats |
Reede
18.30 – 20 |
Sõiduki juhtimine rasketes tee- ja ilmastikuoludes |
2 |
Uno Vilgats |
Laupäev
9 – 16.30 |
Sõidumeerik, töö ja puhkeaeg. Tööõiguse alused |
9 |
Aare Siir |
Pühapäev
9 – 15 |
Vedude korraldus |
7 |
Aare Siir |
Esmaspäev
16 – 21.45 |
Liikluspsühholoogia |
7 |
Aare Siir |
Teisipäev
16 – 18.15 |
Kindlustus ja vastutus |
3 |
Aare Siir |
Kolmapäev
16 -19 |
Logistika ja transpordiökonoomika alused |
4 |
Aare Siir |
Neljapäev
17.30 |
Eksam |
1 |
|
here to change this text